torsdag 22. september 2011

GULBEINMÅSE fortsatt, Voksa 22.09.11

I kveld vart det ein tur ut for å sjå i gjennom måsane. Og håpet var sjølvsagt å finne igjen gulbeinmåsen frå i går... Men etter å ha sett gjennom alle måsane på Sandshamna hadde eg fortsatt ikkje sett snurten av nokon gulbeinmåse. Dermed tok eg turen på Voksa for å sjå om der var nokre måsar. Og der satt den, GULBEINMÅSEN. Dermed ser det ut til at den held seg i området.... So kanskje er det mulig for fleire å få sett den...

Her er eit par bilder av måsen, samt eit lite videoklipp. 
Gulbeinmåse adult, Voksa (midt i bildet)
Gulbeinmåse adult, Voksa (Stillbilde frå video)




2 kommentarer:

  1. Hei.
    Eg held på med eit prosjekt der eg skal samle bilder av 20 fugleartar og skrive litt om dei. Og så har eg tatt nokon bilder bl.a av nokon unge måkar. problemet er at når måkene er brunspraglete slik som dei er så ser eg ikkje kva måkeart det er. Så eg lurte på om du kanskje veit kva eg skal sjå etter når eg skal prøve å finne ut kva måke det er eg har bilde av?

    Solveig.

    SvarSlett
  2. Hei!

    Å forklare kva du skal sjå etter er ikkje so enkelt. Måsar er nokre av dei mest kompliserte artane å studere! Det er då ein fordel med ei skikkelig fuglebok. Men visst du vil so kan eg sikkert hjelpe deg med å finne ut av kva slags artar du har tatt bilde av, samt å gi deg ei utfyllande forklaring på kvifor det er akkurat den arten! Visst du vil so kan du sende bilda på mailen min!

    ingar_stoyle@hotmail.no

    Mvh Ingar

    SvarSlett